2010年4月30日 星期五

Amber

真的不是我敗來的一餐, 純粹陪高貴的藍血朋友, 食物仍然精緻, 每一個細節都令人流滿驚喜

Amuse bouches - 大部份跟上次一樣, 仍是 Raspberry鴨肝珍寶珠, Croquette 內有Iberian pork同泡菜, 最後是蝦放於某種 panna cotta上, 上面的水滴亦有名堂, 當然我已經記不起來


Starter點了Dungeness Crab, 可惜我唔記得影側面, 蟹下面有一層龍蝦凍, 淺咖啡色但十分清澈, 有煮飯的朋友一定知道這要經過煩覆的過濾, 再下是一層椰菜花的 panna cotta

Middle course點了鴨肝龍蝦雲吞, 嘩, 愛死它呀, 那綠豆湯充滿龍蝦味, 上面是一個奶 foam, 不過下次可否多給我一塊雲吞

Main course叫了羊, 這有羊的兩個部位, 一部份十分坦蕩蕩, 另一部份放在上面是用茄子包著. 那'薯條'是雞心頭蓉, 充滿心思
甜品有三款, 我最欣賞是那一個 Lemon mousse, 甜酸度剛好, 賣相又極為精緻

今次的 Pettit four 全部都比上次出色 (除了那棉花糖跟上次一樣), 有一個我最欣賞但係無影到0既 lemon tart, 上的 yogurt chips 得特別, 應該是分子美食的產品

不過喜歡吃杯碟的朋友可能會失望, 這絕對比不上 Caprice, 但食物我則覺得這比 Caprice更法國 (我對法國的定義是, 一滴汁都要弄上五六七八小時, 賣相精緻兼吃不飽), 它得的應該不止是二星. 雖然第二次來, 仍然令少見世面0既我有 '嘩' 的感覺

P.S 打這篇時已經跟吃的日子相距甚遠, 很多細節已不太記得, 唯有要再去一次

2 則留言:

  1. 好蚊: 下次妳約我呀. 妳個friend依家淨係鍾意Robuchon同Caprice咋....不過, 我覺得佢真係deserve 2星. 服務未係好得.

    回覆刪除
  2. 你叫我朋友學下朱咪咪啦~開放d啦~自古好味在嘗試呀~

    回覆刪除